woensdag 1 januari 2014

Happy New Year, Hair and new Blog !

Hallo allemaal, ik wil jullie langs deze weg een gelukkig nieuw jaar wensen. Moge al jullie positieve wensen uitkomen. Bij een nieuw jaar "horen" meestal veranderingen. Wat ik ga veranderen is mijn blog. Ik ga het uiterlijk in een nieuw jasje steken, dit wil ik al een tijdje doen maar ben daar helaas nog niet aan toe gekomen dus hier wil ik zo snel mogelijk tijd voor maken. Wat ik verder zal verander is de naam. Nu heet het My Natural Hair Journey en dat zal ik veranderen naar Melissa's Lifestyle and Natural Hair Journey. 



Misschien denk je hmmm vanwaar die naamsverandering? Nou dat zal ik uitleggen. Ik vind het erg leuk om te bloggen over mijn natural hair en dit heb ik vanaf dag 1 met erg veel plezier gedaan. De laatste tijd heb ik het met veel verschillende dingen erg druk gehad en kwam het bloggen een beetje op een laag pitje maar daar wil ik weer verandering in brengen. Áls blogger lees ik ook veel andere blogs en dan vind ik het leuk als er over meer dan alleen haar geschreven word. Dingen zoals shoppen, make-up, mode en getting healthy vind ik ook erg leuk en dus wil ik daar zelf ook over bloggen. Wat mij wel bijna altijd opvalt is dat waneer die bloggers het hebben over kleding of wat voor producten dan ook dan zijn het meestal erg dure spullen en dat is absoluut niet mijn ding. Ik ben een serieuze koopjes jager en zal dan ook vaak kijken of het niet goedkoper kan, dit wil ik dan ook graag met jullie delen want wie wil nou eigenlijk niet besparen??? Zoals je zag noemde ik ook "getting healthy" ja dat is iets waar ik eigenlijk elk jaar opnieuw weer mee begin en elk jaar weer faal ik. Voor het eerst ben ik nu eens voor de feestdagen begonnen met een gezondere leefstijl. Inplaats van de beruchte 1 januari af te wachten dacht ik laat me gewoon beginnen. Ik ben erg blij dat ik dat voor mezelf heb besloten want in de tussentijd ben ik toch een kleine 3.3 kilo afgevallen en zelfs met alle feestdagen ben ik nu niet aangekomen. Ik vind het best spannend want nu zal ik het niet meer alleen hebben over mijn haar maar dus ook over mijn lifestyle vandaar de naam Melissa's Lifestyle and Natural Hair Journey. Ik hoop dat jullie mijn blog ook dit jaar weer met plezier blijven lezen.
 
xoxo.

5 opmerkingen:

  1. Leukk! Het ziet er nu al goed uit hoor. Ik vind trouwens ook dat veel (fashion)bloggers het hebben over dure kleding enzo :S Zo jammer, niet iedereen heeft namelijk zo'n ruim inkomen. Ik ben zelf een gemiddelde psychologiestudent en ik schroom niet om te gaan shoppen tijdens de Vlaggetjesweken van C&A, H&M of Primark :P
    Gefeliciteerd met je gewichtsverlies. Zeker knap tijdens de drukke feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Jaleesa, hartstikke bedankt en primark en h&m staan ook zeker op mijn lijstje

      Verwijderen
  2. Happy new year! En veel succes met 'getting healthy'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal je blog zeker nog met plezier blijven lezen. Ik denk dat een ieder elke keer weer met "healthy" issues zit. Me to, ik wil aankomen en daarnaast is mijn bmi niet helemaal ideaal en dus vanaf ergens eind 2013 weer aandacht aan besteed. We can do this! Ik let tegenwoordig ook op de dingen die ik koop. 5 van de 10 keer zijn het voor mijn portommonnee niet de aller goedkoopste, ze moeten dan wel van goede waarde/kwaliteit zijn. Afgelopen maandag heb ik voor het eerst serieus voor heel weinig geld 2 dingen gekocht die ik echt nodig had. Een goede winterjas en een hippe rugtas voor school. Ik denk dat leeftijd en gevoel voor verantwoording een grote rol bij mij gaan spelen. ps bloggers krijgen vaan veel (dure producten) gratis of werken er HEEL hard voor. Heel goed dat jij wilt laten zien dat het anders kan. Ik kijk er naar uit xoxo

    BeantwoordenVerwijderen