vrijdag 9 augustus 2013

Say hello to my " Marley Braids" part 1

Haii lezers. Zoals jullie weten wil ik al een tijdje een protective style. Na veel foto's en tutorials heb ik besloten om te gaan voor de "Marley Braids". Deze haar stijl heeft zoveel verschillende namen dat ik het maar op Marley Braids hou. Na uren lang tutorials te hebben bekeken dacht ik Ja dat kan ik ook!! Nouuuu viel dat ff tegen toen ik om 23:00 besloot om dat even snel te doen! Na twee uur te vechten met deze braids dacht ik nog 1 keer proberen en als het dan nog niet lukt STOP ik ermee! Nou ik deed weer een youtube filmpje aan en ging ervoor en Ja het bleef zitten. Jullie willen niet weten hoe blij ik op dat moment was. Ondertussen was het alweer een uur of 01:00! Het boeide me niet samen met mijn blikje bullit zou dit me lukken. Om ongeveer 05:00 uur was ik dan EINDELIJK klaar. De bedoeling was dat ik mooie chunky twists zou hebben.....Nou chunky was het zeker maar egt mooi was t niet naar mijn idee. Maar ik was er klaar mee, ik dacht ik maak morgen wel een high bun en dan is er niks aan de hand en dan doe ik het in de avond wel opnieuw twisten.
  
Ondanks de vele complimentjes ga ikhet  toch opnieuw twisten ik ga de sections wat kleiner maken, ik denk dat dat beter voor mijn haar is aangezien mijn eigen haar nog niet zo lang is. Wil jij mijn tweede poging niet missen? Blijf dan mijn blog in de gaten houden.

#BeYou
Xoxo

5 opmerkingen:

  1. Op de foto vind ik het mooi ogen. Alhoewel ik het niet zo duidelijk kan zien. Ik kan me wel voorstellen dat je het opnieuw gaat doen, omdat je haar nog te kort is voor grote plukken. Zelf is mn haar ook nog niet geschikt voor dikkere vlechten maar langzaam en zeker gaat het lukken :). Ben benieuwd als je de 2de poging gewaagd hebt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er echt heel cool uit, ik ben geinspireerd :) Denk dat ik het in de winter eens ga proberen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai, bedankt voor je reactie, ik ben blij dat ik je heb kunnen inspireren. Xoxo

      Verwijderen
  3. Hallo Melissa,

    Wat super mooi! Welk merk vlechten heb jij gebruikt en wil je ook misschien vertellen waar je ze hebt aangeschaft.
    Vind jouw blog overigens super, keep up the good work!!!

    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai dankje Mireille,
      Het merk dat ik heb gebruikt is van soft and silky en ik heb ze gekocht op kruiskade in rotterdam. Ze zitten op het hoekje bij Me Gorgeous en heten als ik het goed heb Beauty fair. Xoxo

      Verwijderen