dinsdag 24 september 2013

Help mijn haar!

Hai lezers, na mijn laatste post zou ik mijn wig ( protective style) wat aanpassen zodat het een u-wig zou worden. Als ik jullie nu eens vertel dat ik heel fanatiek die wig los heb gemaakt maar tot de dag van vandaag niks meer heb gedaan. Ik herken mezelf bijna niet. Sinds mijn laatste post heb ik bijna iedere dag met een Turban gelopen. Ik die er zo van hou om mijn haar te verzorgen is nu "master" in het verwaarlozen van mijn haar. Ik was mijn haar, ik condition en zet er kokos olie in. Vervolgens gaat mijn turban (zoals op de foto) erover en good 2 go! 



Ondanks het verwaarlozen blijft het toch groeien, helaas is alleen het hebben van lang haar niet mijn doel maar ik wil gezond lang haar hebben. Dus ik heb besloten om per direkt te stoppen met het verwaarlozen. Vanaf vanavond ga ik mijn haar weer lekker goed verwennen zoals ik dat gewend was te doen. En die protective u-wig moet maar even wachten tot ik zin heb om het af te maken. Aangezien ik mijn haar nu al een tijdje aan het verwaarlozen ben, vind ik dat ik wat extra's moet doen, wat lijkt jullie het beste om ermee te doen. Persoonlijk dacht ik aan een hot oil treatment of een deep conditioning. Help me out, ik hoor het graag.

En ik weet niet of jullie het al hebben gezien maar de eerste artikelen van BeYouCreations zijn toegevoegd aan de blogshop!!! Dus klik snel op de pagina "Blogshop"en kijk of er al iets voor jou tussen zit.

#BeYou
xoxo

4 opmerkingen:

  1. Je zou een hot oil Treatment kunnen doen. Maar zelf vind ik een deepmask heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou een hot oil Treatment kunnen doen. Maar zelf vind ik een deepmask heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Af en toe is het wel 's lekker om even lui te zijn toch :P Die turbans staan je wel heel mooi, eigenlijk tellen die toch ook mee als protective hairstyle? Ik zou daardoor niet meteen zeggen dat je je haar aan het verwaarlozen bent. Maar af en toe een deep conditioner is wel goed hoor.
    Een hele lekkere vind ik zelf Griekse of Turkse yoghurt. Dikke kokosmelk gemeng met olijfolie doet ook altijd wonderen bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai dames bedankt voor jullie reactie! beide ga ik zeker uitproberen want mijn haar heeft het zeker nodig. Wat betreft die turban is idd een protective hair style maarrr ahaha dan is het wel de bedoeling dat het haar eronder word verzorgd en dat deed ik niet. Maar dat ga ik nu wel doen hihih.

      Verwijderen