maandag 7 oktober 2013

The Black Hair Box Pearl edition !



Hai allemaal, zoals jullie vast al weten zijn de eerste black hair boxen al verstuurd en ontvangen. Met een big smile ben ik een van de gelukkige die er een heeft weten te bemachtigen. Ja het klinkt een beetje dramatisch maar ik was best verdrietig dat ik de eerste box gemist heb omdat ik TE LAAT was. But not this time!!!! Vorige week woensdag werd mijn black hair box bezorgd. Toen de bel ging wist ik het gelijk dat is de postbode! half aangekleed stormde ik de trap af om mijn pakketje in ontvangst te nemen. Ik pakte een schaar en scheurde mijn box open. Zo gierig dat ik was scheurde ik ook het mooie rose papiertje met leuke sticker waarop stond verrassing. Achteraf dacht ik dat ik daar een hele leuke foto had kunnen maken maja ik deed als een kind dat jarig was en dacht er op dat moment niet aan. Ik keek erg snel wat er allemaal in zat en deed toen de box weer dicht. Ik had een afspraak en was al te laat dus moest me snel klaar maken. Maarrrrr toen ik eind van de dag thuis kwam en mijn kinderen lagen op bed ging ik ervoor zitten. Ik las eerst op mijn gemak de brief die erbij zat met alle producten erop beschreven. Vervolgens ging ik alle producten uitpakken en ruiken en bekijken en aanraken hahahha ik was in mijn sas.
Op mijn instagram heb ik al aangegeven dat ik een revieuw zal plaatsen over de producten. Dat zal ik in aparte blog posts doen.




Wel heb ik al twee producten uitgeprobeerd en dat zijn de Brazilian fruit brazil budyboter full size (200ml). Deze body butter is wit van kleur en heeft een heerlijke geur. Ook is het 100% natuurlijk. ik begon met mijn handen in te smeren en ze werden zo goed al direct heerlijk zacht en het liet een mooie glans en heerlijke geur achter. Vaak heb ik bij bodyboters dat ze een witte gloed achter laten maar bij deze brazil nut was dat absoluut niet het geval. Ik ben blij dat het in de box zat want in de winkel kost het 13,95 en dat vind ik best prijzig. Ik zal er dus extra van genieten!!

Het tweede product dat ik heb uitgeprobeerd is de Palmer's moisturizing Lip Balm. persoonlijk vond ik dit een hele goede keuze om in de box te  zetten want ik heb altijd rond deze tijd van het jaar een beetje last van droge lippen. Zodra je de lip balm op je lippen smeert voel je direct een verschil. Ze voelen niet meer droog maar heerlijk zacht. Ook zit er vitamine E in verwerkt dus een hele goede verzorging voor je lippen. Dit product is in de winkel niet zo prijzig ( 3,25). Door het leuke prijsje en de goede kwaliteit van het product zal ik het zelf zeker kopen als deze op is.

Houd mijn blog in de gaten voor meer posts en revieuws. Vergeet ook niet om een kijkje te nemen in de Blog Shop!! Ik hoor graag jullie mening over mijn blog shop dus laat een berichtje achter.Deze week zullen er nieuwe artikelen geplaatst worden.

#BeYou
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten