donderdag 28 november 2013

I want to free my TWA

Hai lieve lezers. Ongeveer twee weken geleden heb ik marley braids gezet. Ik vind het een heerlijke protective style alleen is het jammer dat het bij mij niet lang goed blijft zitten. Misschien moet ik oefenen om ze beter vast te zetten want ik heb gelezen dat het bij sommige mensen wel twee maanden in het haar blijft. Nu vind ik persoonlijk twee maanden wel erg lang voor een protective style maarja dat ben ik. Hier op de foto kan je zien hoe ik t fijn vond om mijn braids te dragen.


Maja even terug naar de titel van deze post i wanna free my TWA, ik wil zo graag ff met mijn kleine afro spelen het even verwennen, goed verzorgen ennnn ik wil iets voor mij nieuws uitproberen. Je zou bijna denken dat ik het over een lekkerding heb maybe im crazy but im in loveee with my hair LOL. Je vraagt je misschien af maar wat wil je dan uitproberen? Nou dat zal ik even met jullie delen. Sinds mijn haar weer lekker aan het groeien is wil ik zo graag een high bun met een puff maken.. een wat?? Nou wat ik wil is een hoge staart maken edges lekker naar achter. Het is dan de bedoeling dat uit die hoge staart een klein afrotje komt de puff. Hier een paar voorbeeld puff's

Misschien denk je nou is dat zo geweldig, nou voor mij wel dat is voor mij een teken dat het haar weer lekker gegroeid is en dat ik me bezig kan houden met nieuwe stylen. Dus wat ik ga doen is mijn marley braids vandaag of morgen los maken, mijn twa verzorgen en dan lekker aan de slag met mijn minie puff. Zoieso is mijn haar niet lang genoeg voor een hele hoge staart maar dankzij mijn nichtje en youtube heb ik daar een trucje voor. In mijn volgende post zal ik daar verder op in gaan en laat ik ook de foto's zien of t nu gelukt is of niet. Wel heb ik een vraagje wat is beter om je edges naar achter te brengen edge control van ors of eco styler gel help me out?!?!

5 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je weer ff met je haar wilt spelen, ben benieuwd naar je puff hoor! Ik heb die edge control nooit gebruikt, maar ik hoor dat het heel stevig en wax-achtig is. Hierdoor zal het vast beter werken dan de Eco Styler Gel. Maar ik gebruik wel altijd gel ervoor met eronder pure sheabutter. Werkt op zich ook wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Jaleesa bedankt voor je reactie, ik ga gewoon beide uitproberen en dan zie ik wel wat het beste voor mij werkt. Ik hou je op de hoogte xoxo

      Verwijderen
  2. Leuk zo'n puff! Ook iets wat ik wil doen als mn haar langer is. Denk niet dat het uitmaakt met wat je je je edges naar achter brengt. Ligt aan je voorkeur. Ik zelf vind ors edge control echt bagger.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai V.Shireen bedankt voor je reactie, ik ga zo blij zijn als het me lukt :-)

      Verwijderen
  3. Hawain silk of silky edge control doet wonderen melis met een borstel goed naar achteren borstelen of even een satijnen haardoek binden afz je nichtje van die haartip hihi

    BeantwoordenVerwijderen