woensdag 20 november 2013

Back 2 Marley Braids

Hai allemaal daar ben ik weer. Ik heb mijn krullen wig opgeborgen en ben overgestapt naar een volgende protective. Het zijn de Marley Braids geworden. Afgelopen zomer heb ik mijn haar al eens getwist met Marley Braids en ik was hier erg tevreden over. Het enige verschil met de vorige keer is dat ik andere haar producten heb gebruikt en ik heb dikkere twists.
Ik heb 3 haarverzorgings producten gebruikt voor mijn eigen  haar, de producten heb ik uitgekozen met de LOC methode in mijn achterhoofd. Als eerste heb ik de leave in conditioner van cantu gebruikt. Als tweede heb ik jamaican black castor oil gebruikt en als derde heb ik de Mizani butter uit mijn black hair box gebruikt om te sealen. Naar mijn idee heb ik de LOC methode gebruikt maar als iemand op of aanmerkingen heeft hoor ik het graag. Wel vond ik mijn haar HEERLIJK zacht en daar was ik super blij om. Om de dag smeer ik mijn hoofd in met de jamaican black castor oil omdat ik niet van een droge hoofd huid hou. Wat vinden jullie van mijn nieuwe protective style???

2 opmerkingen:

  1. Mooi zijn die twists! Staan je goed. Hoe lang wil je ze in houden? En doe je toevallig mee mett de Caster Olie Challenge van de Natural Hair Club NL?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai dankje. Ik denk dat ik ze ongeveer twee weken in zal houden en daarna overstap op box braids omdat dit nooit zo lang mooi blijft. Nee helaas doe ik niet mee met de caster olie challenge ik had het te laat in de gaten. Ik zal mijn eigen challenge moeten houden :-)

      Verwijderen