maandag 7 oktober 2013

Genoeg van de Turban look...

Hai lieve lezers, zoals jullie vast wel weten of gezien hebben op mijn foto's hou ik erg van mijn turban look. En hoe mooi ik het ook vind ik ben het nu een beetje zat. Het word tijd dat ik nieuwe technieken leer om een hoofddoek te binden. Ik zat laatst met mijn kinderen naar de smurfen te kijken en ineens dacht ik dat ik op een smurf leek. Smurfen hebben een witte muts met een slurf en ineens dacht ik dat mijn turban daar op leek. Ik voelde me niet meer mooi en had het gevoel dat ik mezelf en mijn haar aan het verwaarlozen was. Ergens vorige week was ik met mijn moeder in een kleding winkel en ik keek in een spiegel en zei tegen mijn moeder ik vind dat ik er niet uit zie wat vind u? Nou ze keek me aan en zei er is niks met hoe je eruit ziet maar je moet nu even stoppen met die doek op je hoofd, die doek is leuk voor af en toe maar niet voor elke dag. Ergens dacht ik hmmm vrouw kon u het niet wat leuker overbrengen maar ze had egt gelijk. Je haar verzorgen is egt belangrijk! Als je haar niet goed zit is niks goed, vind ik. Dan kan je nog zo mooi gekleed zijn maar je outfit is niet af! Dus ik heb besloten om mijn doek voorlopig te verstoppen en mijn haren gewoon te kammen. Geen smoesjes meer dat ik geen tijd had nee!

Met deze gedachte heb ik afgelopen zaterdag mijn u-wig afgemaakt. Ik weet niet of het een u-wig is want het is anders dan de filmpjes op youtube maar het is ieder geval een wig met een stukje eruit voor mijn eigen haar. Ik heb twee foto's met mijn wig geplaatst op instagram en facebook en ik heb zoveel complimentjes gekregen. Ik voelde me gelijk niet meer verwaarloosd. Mn haar zat goed en ik voelde me ook goed. Wel moest ik wennen aan de hoeveelheid haar op mijn hoofd. Maar dat zit nu op het moment helemaal goed. Big hair don't caire!!! Totdat ik nieuwe technieken heb ontdekt om mijn hoofd te binden zal ik het maar netjes kammen.




Vergeet niet een kijkje in mijn blog shop te nemen, deze week zullen er nieuwe artikelen geplaatst worden.

#BeYou
xoxo.

2 opmerkingen:

  1. "de Smurfen" HAHAHAHA nou Meliss door jou ga ik ook daaraan denken als ik weer een turban draag :P. Zoals ik al zei vind ik je U-Wig mooi! Maar omdat de scheiding niet in het midden zit is het denk ik een L-part wig... Dacht ik hoor. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn u-wig kan aan de zijkant gedragen worden maar ook in het midden haha dus weet het egt niet hoor...agh jah het eindigt ieder geval op -wig hihih

    BeantwoordenVerwijderen