maandag 28 oktober 2013

Een kleine update!



Hai lieve lezers het heeft weer ff geduurd maar ik ben er weer. Ik heb de afgelopen weken lekker genoten van mij protective style . Mijn zelf gemaakte wig is echt een uitvinding voor mezelf. Voordat ik weg moet ff vastmaken doormiddel van schuif kammetjes en Good to Go! Weer thuis aangekomen ging het net zo gemakkelijk weer van mijn hoofd hihih. Het enige wat ik voor de krullen zetten was water en leave in conditioner van het merk cantu. Hoewel ik nog erg geniet van mijn wig wil ik toch weer wat anders. Ik zat te denken om een andere wig te maken, ik zat te denken aan een bob model de achterkant wat korter dan de voorkant, wel met een closure want ik wil geen hitte op mijn eigen haar gebruiken. Omdat ik erg gehecht ben aan de natural look heb ik zo mijn twijfels want het zal lijken of mijn haar een relaxer heeft. Nu ik eraan denk ik ben al ruim een jaar FREE!!! maar wat ik dus wil zeggen ik heb dus mijn bedenkingen bij de bob wat vinden jullie help me out! Twee andere opties zouden zijn havanna braids of box braids beiden hebben de natural look, ik kan het zelf zetten en ben er altijd tevreden over.



Ondertussen na al de verwaarlozing ben ik mijn eigen haar weer aan het verzorgen en voelt het weer heerlijk zacht het groeit lekker dus ik ga ervoor. Ik ben alweer 9 maanden verder sinds mijn big chop en ik ben nog steeds super blij dat ik het heb gedaan. Mijn haar is gezond en dat vind ik het belangrijkste wat mij ook blij maakt dat het zo lekker aan het groeien is. Ik ben super benieuwd hoe het eruit ziet over een paar maanden als ik 1 jaar  AU NATURAL  ben. Wel vind ik dat mijn haar een beetje een vervelende lengte heeft de wash and go vind ik op het moment niet zo leuk staan en het twisten voor het slapen gaan duurt super lang. Dus voorlopig zal ik nog lekker blijven genieten van mijn protective styles...

Nu even wat anders een tijdje geleden heb ik een blog shop geopend op mijn blog waar de sieraden van Be You Creations te zien waren. Ja waren, je leest het goed. Ik was niet erg tevreden over hoe het eruit zag en heb dus vandaag de blog shop verwijdert. De sieraden van Be You Creations zullen nog wel gewoon te koop zijn ,hiervoor kun je terecht op instagram @beyoucreations of op www.facebook.com/beyoucreationss .

#BeYou
xoxo.

2 opmerkingen:

  1. Ik zeg gewoon doen die bob wig! Je kunt het altijd met een krultang of rollers krullen als je de steile look echt niks vindt.

    BeantwoordenVerwijderen