vrijdag 19 juli 2013

6 maanden Au Natural !!!



De maanden zijn voorbij gevlogen, ik kan me nog de dag herinneren dat ik een schaar pakte en al mijn ge-relaxed haar begon te knippen. Na het knippen dacht ik bij mezelf help wat bezielt mij!! Gelukkig begon ik heel snel te wennen en wist ik hoe ik mijn haar moest onderhouden. Het klinkt misschien een beetje overdreven maar ik denk dat ik egt geen betere keuze voor mijn haar had kunnen maken dan natural te gaan doormiddel van de  BIG CHOP! Ik heb in de afgelopen 6 maanden veel negatieve reacties gekregen maar gelukkig ook heel veel positieve. Soms trok ik me de negatieve  reacties wel aan, maar daarna dacht ik weet wat mijn doel is en ik ga ervoor. Ik wil gezond haar, haar dat van mij is, ik wilde houden van het haar waar ik mee geboren ben en dat is me gelukt ik kan vol trots zeggen  I LOVE MY HAIR! ( ik krijg bijna een HALLELUJA moment). Mijn haar is super gezond en lekker aan het groeien, ik ben uiteraard nog niet waar ik wil zijn  want als jong meisje kwam mijn haar (kroes) tot onder aan mijn rug, en ik hoop dat weer over een paar jaar te bereiken. Maar de volgende zes maanden "hoop" ik dat het tot mijn schouder komt, als ik het stretch haha ik wil niet te hard van stapel lopen. Het lijkt me leuk om op zoek te gaan naar foto's uit mijn jongere jaren waar ik kan laten zien hoe mijn haar er toen uitzag dan hebben jullie ook een idee wat mijn doel is. Wat is jullie haar doel?

( vergeten jullie niet mijn blogshop in de gaten te houden, nu nog under construction maar binnenkort veel leuks op te vinden.)

#BeYou
xoxo.

6 opmerkingen:

  1. Te grappig dat ik een reactie achter liet bij deze foto op je instagram met de mededeling dat ik nog maar even wacht met mijn big chop. LOOK AT ME NOW! lol. Ik heb geen moment spijt dat ik het heb geknipt. Zoals je zegt gewoon je doel voor ogen hebben en dat is gezond haar.

    Mijn haar doel is eigenlijk gewoon mijn natuurlijke haar te leren kennen. Heb nog geen doel lengte want ben pas 2 dagen natural haha. Wil niet gefocust zijn op lengte want dan word ik gek! Hopelijk kunnen we veel van elkaar leren met betrekking op kroeshaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en het staat je SUPER!! ja je hebt gelijk als je nu al een doel stelt word je gek. Gewoon lekker genieten van je short cut!

      Verwijderen