dinsdag 16 juli 2013

#BeYouCreations

Hai allemaal...Vandaag wil ik het hebben over #BeYouCreations. Ik ben al een tijdje lekker creatief bezig met mijn Natural hair statement T-shirts zoals jullie weten. Binnenkort  komen er ook nieuwe modellen voor volwassenen en kinderen. Maja er komt meer...tijdens mijn journey ben ik zoveel leuks tegen gekomen andere stijlen en sieraden maar net als met de T-shirts allemaal in AMERIKA ja en geld voor al die verzendkosten vind ik zonde dus ook nu weer ben ik op het idee gekomen om lekker creatief te zijn en ze zelf te maken. In eerste instantie dacht ik hmmm is het wel leuk ziet het er niet stom uit, maar ik heb veel leuke reacties gekregen en dat heeft mij doen besluiten om er meer te maken en ze te verkopen in mijn blogshop! Blogshopppp???? ja ik heb een tabblad geopend op mijn blog site waar je op kan klikken om mijn creaties te bekijken (nu nog under construction). maar spoedig zal ik mijn #BeYouCreations vol trots plaatsen. Zoals vele mensen hou ik van koopjes (wie niet??) dus houd jij van mooie creaties en mooie prijzen blijf dan zeker mijn blogshop in de gaten houden.

Alvast een kleine sneak peak: white triangle leather earrings binnenkort te verkrijgen in mijn blog shop!!



#BeYou
Xoxo.

2 opmerkingen: