donderdag 25 juli 2013

Ik durf mijn haar niet uit te kammen:-(


Hallo lieve lezers, ik moet jullie wat vertellen. Zoals jullie weten ben ik veel met mijn haar bezig. Ik heb veel producten uitgeprobeerd en probeer meer te weten te komen over mijn haar. Ook heb ik pas geleden laten zien hoe mijn haar gegroeid is. Ik ben super blij dat ik met deze journey begonnen ben, ik heb er egt totaal geen spijt van maarrrrrr.... Mijn haar uitkammen vind ik zo vreselijk!! Wie mij persoonlijk kentt weet dat ik super kleinzerig ben. Als klein meisje schreeuwde ik huizen ver als mijn haar gedaan werd. Toen ik wat ouder werd schreeuwde en huilde ik wel niet meer maar ik had nog steeds vreselijk pijn bij het uitkammen, ik kon hierdoor nooit stil zitten. Na mijn big chop dacht ik heyy het doet geen pijn meer ( ja duhhh had bijna niks op mn hoofd om te kammen) maar nu dat het zo lekker aan het groeien is voel ik de pijn weer van vroeger, hahhaha ik klink super dramatisch maar dat ben ik ook als ik moet uitkammen. Maja er is hoop voor mij! Ik heb op internet natuurlijk onderzoek gedaan en verschillende manieren gevonden om mijn haar uit te kammen. Ik ga ze uitproberen en als ik heb gevonden wat bij mij past dan laat ik jullie dat zeker weten. Misschien een leuke comedy tutorial van de gekke bekken die ik trek tijdens het kammen hihi ( grapje) daar begin ik niet aan.
Hebben jullie tips voor mij om jet uitkammen wat gemakkelijker te maken voor mij? Ik hoor het GRAAG!

#BeYou
Xoxo

2 opmerkingen:

  1. Hoi! Ik kam hey liefst uit als mn haar nat is. Maar naar mate het haar langer wordt hoe minder vaak ik het nat hebt... misschien kan je een tangle teazer kopen??? Gezien bij de toko's kappers en zelfs river island

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai, ja ik denk dat ik die binnenkort maar een ga aanschaffen.

      Verwijderen