zaterdag 13 juli 2013

Ik ben aan het " afkicken" ( product junkie part 2)



Hai lezers, allereerst mijn excuses dat ik de laatste tijd zo weinig aan het bloggen ben ( de girl heeft hey SUPER druk). Maar dat komt allemaal goed. Vandaag wil ik het hebben over mijn haar producten verslaving, ik ben namelijk aan het afkicken!! Ja je leest het goed. Ik heb de laatste maanden zoveel haar producten ( zogenaamde wonder middelen gekocht) dat ik gewoon niet meer weet wat ik moet gebruiken en wat nu het beste is voor mijn haar. Ik heb van die dagen dat mijn haar zo goed zit en dan weer van die dagen dat het gewoon niet doet wat ik wil. Dit komt door de vele producten die ik gebruik. Ik heb gemerkt dat mijn haar erg veel van water houd en ik doe dan ook bijna elke dag een co- wash. Mijn haar is al gelukkig met simpele producten en heeft al die wonder curl definers en anti srinkage producten niet nodig. Mijn haar heeft maar een paar producten nodig: 1. Water 2. Conditioner/leave in 3. Olie ( kokos of olijf) 4. Shea butter mix. De laatste twee weken is dit het enige wat ik gebruik en het is weer heerlijk zacht en ik zie dat het weer GEZOND er uit ziet. Aangezien mijn haar houd van lekker simpel heb ik besloten om niet iedere week een nieuw product aan te schaffen. Natuurlijk heb ik soms de kriebels om weer wat te kopen maar hey dat hoort bij het afkicken! Ik ben nog steeds op zoek naar een protective style dat doet denken aan Heat Free Hair uit een van mijn eerdere blogs, dus ken jij een adres holla at ya girl!!

#BeYou
Xoxo.

2 opmerkingen:

  1. *high five* girl! Ook aan het afkicken. ook al betrap ik mezelf dat ik de neiging heb stiekem wat nieuws bij te kopen hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahah ik krijg ook de neiging hoor om te kopen maar ik hou mezelf aardig goed in bedwang#thestruggle

      Verwijderen