dinsdag 11 juni 2013

Blank, Blond en Kroes!


Blank, Blond en Kroes, ik zie je al denken kan dat???? Ja dat kan. Ik heb een tante die dus blank,blond en kroes is. Hoe dat kan weet ik niet maar dit is gewoon haar, haar structuur. Het is niet het kroeze haar dat ik op mijn hoofd heb, maar het s wel degelijk kroes. Wat ik ook opmerkte is dat mijn tante d'r haar verschillende structuren heeft. Zo heeft ze gladde plukken, gekrulde plukken en kroeze plukken. Ik kan me mijn tante herinneren met een volle bos haar, in de loop der jaren is het iets dunner geworden. Nu dat ik zo met haren bezig ben heb ik bedacht om mijn tante het advies te geven om andrelon oil&care kroescontrol uit te proberen. Dit omdat de producten die ik voor mezelf gebruik te zwaar vind voor haar haren. En dit wat minder zwaar lijkt. Ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd, maar ben dit wel van plan. Kennen jullie iemand met kroeshaar (blank,blond) en weten jullie wat deze persoon voor producten gebruikt? Laat het mij dan weten.



#BeYou
Xoxo.

1 opmerking:

  1. Leuk artikel! Mijn zusje heeft hetzelfde als je tante verschillende structeren etc. In der haar doet ze een kinderlijn van beautifull beginnings ofzo weet niet helemaal van welk merk dat is. Jou advies aan je tante s goed hoor want de kroescontrollijn van andrelon vind k goed! Haar misschien de Bantuknot twist out laten uitproberen?

    BeantwoordenVerwijderen