woensdag 26 juni 2013

Wash and go: "no go"

Hai allemaal daar ben ik weer. Nou ik zal maar met de deur in huis vallen, ik heb een BAD HAIR DAY!!! Ik ben de laatste tijd een beetje lui wat betreft mijn haar. Misschien is lui niet het juiste woord maar moet ik zeggen dat ik het gewoon super druk heb en niet veel tijd aan mijn haar bsteed ( wat wel zou moeten). Mijn favoriete " ik heb haast style" is de wash and go. Hierbij was ik in de ochtend mijn haar met conditioner ( co-wash), vervolgens zet ik na het co-washen een leave in conditioner gevolgd met eco styler gel. Dit werkt voor mij al sinds ik de big chop heb gedaan. Ik gebruikte altijd de leave in conditioner van beautiful textures. Een tijdje geleden heb ik de leave in conditioner van cantu shea butter gekocht, het maakt mijn haar heerlijk zacht en ben er erg blij mee). Maar vandaag was ik er absoluut niet blij mee!!! Deze cantu leave in conditioner in combinatie met de rode eco styler gel is een grote NO GO!! Mijn haar werd helemaal wit,normaal heb ik dit niet!! Mijn zoontje is naar school gegaan en weer thuisgekomen en mijn haar was nog steeds wit!! Dit is de laatste keer dat ik deze twee producten samen gebruik. Apart gebruiken werkt in mijn geval beter.
 
Verder wil ik iedereen bedanken voor de bestellingen,mailtjes, likes en andere leuke reacties op mijn T-shirts. Omdat ik grote voorstander ben om in ieder geval onze kinderen natural te houden ben ik nu ook begonnen met T-shirts voor kinderen.  De kinderen kunnen natuurlijk niet achter blijven!!!
Voor informatie en bestellingen: melissakingxoxo@gmail

#BeYou
Xoxo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten