woensdag 19 juni 2013

Help me out!!

Hai lezers, het is alweer een paar dagen geleden dat ik iets gepost heb. Ik heb het de laatste dagen zo druk gehad. Bezig met mijn T-shirts, waaronder ook een nieuw project voor the little naturals :-) dus stay tuned. Ook ben ik erg actief op mijn facebook pagina " my natural hair journey" . Naast al mijn natural hair bezigheden heb ik natuurlijk ook nog eens twee kinderen die voor alles gaan en al mijn aandacht af en toe op eisen dus ja soms is er dan even geen tijd om te bloggen. Wat ik zo leuk vind is dat ik veel vragen krijg van lezers, familie en kennissen over natural hair, dat geeft me een goed gevoel! Zoals ik al eerder heb vermeld ben ik geen professional maar wat ik leer en weet deel ik graag met anderen. Zo heb ik de vraag gekregen of ik geen filmpjes wil maken ( tutorials) natuurlijk lijkt me dit super leuk al ben ik wat dat betreft best verlegen. Wat vinden jullie ervan moet ik het gewoon uitproberen of nog ff wachten?? 


En ja zoals je op de foto hier boven kan zien zijn mijn T-shirts gespot, door een dame die events organiseert( jenaissa events) Heel toevallig ben ik op haar eerste event geweest als bezoeker en nu voor haar tweede event heeft ze mij benadert " mi so happy" de mensen die mij persoonlijk kennen weten dat ik van blijdschap een rondje heb gerend door de woonkamer LOL. Maja zoals jullie weten ben ik nog maar pas begonnen met mijn T-shirts en voel ik me nog niet helemaal klaar om op een event te staan. Ik heb dit ook aangegeven maar ik kreeg een goed tegen argument dat mij aan het denken heeft gezet " je hoeft ook niet gelijk met 100 shirts te komen.Het gaat er om dat je reclame maakt en jezelf op de markt zet". Wat vinden jullie hier van? Moet ik deze kans gewoon pakkrn en reclame voor mijn T-shirts maken of wachten totdat.... Ja tot wat eigenlijk?? Pffff help me out!!!!

#BeYou
Xoxo.

3 opmerkingen:

  1. YouTube films: dit pas doen wanneer je gevoel t aangeeft! Lijkt mij natuurlijk superleuk jou ook via beelden kan zien.
    Jenaisaevents: JA GEWOON DOEN!! Is inderdaad een goed begin om jezelf op de (bloggers) markt te introduceren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Gwen, over beide ga ik nog nadenken. Ik denk niet dat ik op korte termijn al klaar ben voor een event

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerste keer is altijd spannend... Ik zeg gewoon Doen!! Ook voor de ervaring! Wie weet kom je tot nog meer ideeën en inspiraties... ik hou wel van uitdagingen... Dus als je Support nodig hebt.. I'll Support my sis all de way. . Ik ga met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen