maandag 3 juni 2013

Ik heb mijn moeder de natural hair fever gegeven

Hai lezers, het heeft een paar dagen geduurd maar ik ben er weer. 
Zoals jullie weten ben ik helemaal natural hair verslaafd het word met de dag erger. Zodra ik een nieuw product of een nieuwe manier heb om mijn haar te doen vertel ik dit direct aan mijn moeder ( ja ik ben een mamma's kindje) . Soms dacht ik dat ze egt gek van me zou worden, maar nee tot mijn verbazing heeft ze besloten om ook te stoppen met relaxen. Mijn moeder gaat ook " Au Naturale". Mijn moeder heeft erg lang haar en vind het niet leuk om de " Big Chop " te doen, maar gelukkig is er ook een andere manier om natural te gaan. Deze andere manier noemen we " Transitioning", dat wilt zeggen dat ze haar ge-relaxed haar eruit laat groeien.  Terwijl ze dit doet zal ze het haar heel goed verzorgen want daar gaat het natuurlijk allemaal om " gezond haar". Ze zal niet gelijk met haar eigen haar lopen omdat ze nu moet dealen met twee haar structuren, dus zal ze in de tussen tijd wigs dragen of het haar weaven totdat ze fully natural is. Ik ben blij dat ik mijn moeder geïnspireerd heb om dit te doen. Ik heb mijn moeder de Natural Hair Fever gegeven.



Ken jij ook iemand die aan het transitionen is en heb je tips voor mijn moeder en andere dan hoor ik dat graag.

#BeYou
Xoxo.

5 opmerkingen:

  1. Leukk! Zo zie je maar dat kinderen ook mama's idool kunnen zijn. Je mam haar natuurlijk structuur is gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Gwen ja ik ben ook blij dat ze door mij deze stap heeft genomen. En dat is niet mijn moeder dr haar schat.

    #BeYou
    Xoxo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog heb je! Ik heb vorige week besloten om m'n haar niet meer te relaxen. Dus ik ben ook in "transition mode".

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai V.Shireen, bedankt voor je leuke reactie. Wat leuk dat je ook bezig bent om natural te gaan. Suc6 met jou journey.

    #BeYou
    Xoxo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog! Ik kom steeds meer natural hair bloggers en bloggers met een donkere huid. ABOUT TIME :D

    BeantwoordenVerwijderen