vrijdag 28 juni 2013

Van natural hair fever naar natural hair OBSESSED :-d

Hai lezers, vandaag heb ik een redelijk rustig dagje met mijn twee kids. Rond half 1 zijn ze een middag dutje gaan doen en besloot ik lekker van mijn rust te genieten op de bank. Ik viel al heel snel in slaap en begon te dromen. Ik droomde dat ik bij mijn moeder was. Zoals gewoonlijk was ik ook daar bezig met mijn haar. Ik had mijn haar gewassen en was van plan dit te drogen en te stylen voor een lengte check (in real life ben ik dit ook egt van plan met 6 maanden). Nou er was niks aan de hand, begon met stylen van 1 helft en het zag er super mooi en gezond uit. Mijn haar had een mooie bob lengte en ik was helemaal happy! Toen kwam ik bij de andere helft, het begon goed maar hoe meer ik boven op mijn hoofd kwam om te stylen ging het FOUT! Het begon een beetje uit te vallen maar toch bleef ik door gaan. Op een gegeven moment was ik klaar en wilde ik met mijn handen alles nog een beetje in model brengen. Nouuuu!!! Hoe ik met m'n handen in mijn haar ging viel alles wat ik aanraakte van mijn hoofd. Kennen jullie die mannen die kaal worden en aan de zij kant lange plukken hebben, nou zo zag ik er uit. Ik schreeuwde keihard MAMAAA LAAT ME SNEL WAKKER WORDEN!!! En ja gelukkig werd ik wakker. Het eerste wat ik deed was voelen of ik nog haar had en daarna dacht ik nee Melis jij bent egt gestoord! Dat ik zo gek als een deur ben ja dat wist ik al en dat ik van mijn natural hair journey hou is ook al bekend, maar dat ik dit soort dromen krijg hahhaha dat is wat mensen noemen OBSESSED!! Enne die length check die gepland staat doormiddel van het haar te stylen ehmmm ik denk dat die niet door gaat hoor ben best bij gelovig hahah!!

Wat vinden jullie spoor ik egt niet of hebben jullie ook wel eens dit soort " gekke" dromen?? Ik hoor het graag.

#BeYou
Xoxo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten