maandag 20 mei 2013

Bescherm je natuurlijke kroon, tegen de regen.

Het regent, het regent... Jullie kennen het liedje vast wel. Vroeger vond ik het helemaal geweldig maar vandaag de dag kan ik de regen niet uitstaan, bah! Vies! Word er gewoon niet vrolijk van en vooral niet rond deze tijd van het jaar! Maar goed, ook als het regent ben ik bezig met mijn " Natural Crown" ja mijn haar. Vooral nu het al dagen zulk regenachtig weer is, is het belangrijk om je haar goed/extra te beschermen.

Om je haar extra te beschermen tijdens deze dagen is het belangrijk dat je investeert in een goede moisterizer,met goede hydraterende eigenschappen ( amandel olie/kokos olie).
Doe wat regelmatiger een deep conditioning om het haar te voeden. Draag je haar wat minder vaak los en gebruik een protective style, op deze manier blijft het vocht langer in je haar. Slaap op een satijnen kussensloop, hierdoor trekt het vocht minder snel uit je haar.

Ik zelf ga straks mijn haar twisten, als het leuk staat, nu het nog zo kort is dan word dat mijn protective style. Zo niet bescherm ik mijn haar met een turban. Heeft iemand anders nog een makkelijke protective style, voor dit regenachtige weer? Ik hoor het graag.

#BeYou
Xoxo.

3 opmerkingen:

  1. Leuke actuele blogposts heb jij! Gister avond heb ik mijn haar getwist. Normaal heb ik bantuknotjes. Op mn twists draag ik een turban. Niet om de regen maar omdat ik over een paar dagen en twistout look wil. Naar mijn idee is water de beste vriend van kroeshaar. Ik heb geen paraplu als het regent :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Gwen, water en kroeshaar gaan inderdaad niet samen. Ik vind het alleen niet fijn om met klets nat haar op plaats van bestemming te komen. Ik wil zelf trouwens ook een keer de bantknotjes uitproberen, maar nu heb ik twists ( als protective style haha wel onder mn turban) en wil ook ik over een paar dagen een twist out eruit gooien.
    Bedankt voor je reactie

    #BeYou
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen