maandag 13 mei 2013

Niet meer natural na het kleuren van je haar?!?!

Nu dat de zomer in aantocht is, denken steeds meer mensen eraan om een leuk kleurtje in het haar te doen. Ik ben 1 van die mensen, ik dacht aan een rode tint of een honey blond kleur.
Nu dat ik eraan denk dat ik een leuk kleurtje wil, lees ik dat je niet meer natural bent als je je haar kleurt omdat je het haar chemisch behandelt. Ik dacht persoonlijk dat het natural zijn met de textuur van je haar te maken had. En eigenlijk denk ik dat nog steeds. Ik vind een leuk kleurtje op z'n tijd wel kunnen en als je het dan gewoon goed blijft verzorgen dan moet er niks aan de hand zijn. Op mijn facebook pagina( my natural hair journey)heb ik het al over natuurlijke haarverf gehad zoals Bigen of Henna, alleen weet ik hier niet zoveel over. Ik ga dit nog uitzoeken. Weten jullie mij misschien meer te vertellen over natural hair in combinatie met haarverf, laat het mij dan a.u.b weten. 

#BeYou
Xoxo

3 opmerkingen:

  1. Ik ben ook van mening dat je niet meer natural bent als je een kleurtje n je haar hebt :P. Is voor mij t zelfde als makup op t gezicht doen.
    Maar er is op zich niets mis met je haar verven. Wel zou ik dan voor een verf kiezen die minder blonde pigmenten bevat. Naar mijn idee zitten de meeste chemicaliƫn blond gepihmenteerde verf. Dus eerder een bordeaux achtige kleur. Vind ik persoonlijk ook mooier bij de donker bruineb huid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Gwen, bedankt voor je reactie. Ik begrijp wat je bedoelt, want je behandelt je haar met al die producten als je het verft en dan is het niet meer in zijn natuurlijke staat want op dat moment is het chemisch behandelt dat is waar. Het enigste waar ik aan dacht is, mijn haar is na het verven nog steeds kroes dus maakt ben ik nog steeds natural. Ik ga uitzoeken of er wat vriendelijkere manieren zijn om het haar te kleuren en wie weet kom ik hier dan op terug.

    #BeYou
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ook dat Natural hair in de texture zit... in verzorging pruducten zitten vaak ook chemicaliƫn. . Dus dan zou je nooit natural kunnen zijn... helemaal niks in mn hasr smeren, dat zie ik niet gebeuren. . Wat ik weet van Henna is dat je haar heel droog en stug wordt ( bij mij iig) je hebt ook natuurlijke kleur spoeling bijvoorbeeld.. ( natuur producten zijn vsak wel veel duurder)

    BeantwoordenVerwijderen