woensdag 15 mei 2013

Wat is het juiste moment voor de " Big Chop"?


Ik ben van mening dat niemand je kan vertellen wat het juiste moment is voor de " Big Chop ". Ik denk dat je gewoon op een dag wakker ( net als mij in m'n eerste post)moet worden met de gedachte vandaag gaat het gebeuren. Niemand kan je zeggen wat het juiste moment is, jij bepaald dat zelf. Waar ik wel al een tijdje mee bezig was, was research. Ik las op verschillende sites, blogs. Ik bekeek filmpjes op youtube en ik vergeleek mezelf met de vrouwen die ik zag op foto's. Als ik een foto zag waar de persoon een beetje op me leek ( of ik op haar) dacht ik als het haar staat zal het mij vast ook staan.


Dat is een grote fout die ik maakte. Die prachtige vrouwen waren modellen en waren natuurlijk prachtig opgemaakt. Maar ja, deze vrouwen gaven me toch de power om alles te knippen. In het begin was het erg wennen zo'n kort koppie. Maar na een maand raakte ik er aan gewend. Ik begon te experimenteren met make-up en sieraden ( vooral grote oorbellen). Vandaag de dag ben ik helemaal gewend aan mijn Teeny Weeny Afro (TWA). Wat ik leer is om van mijn haar te houden in welk stadium dan ook. 

Wat zijn jou ervaringen met de Big Chop? Ik hoor het graag.

#BeYou
Xoxo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten