vrijdag 17 mei 2013

Mijn favoriete youtube "vloggers"

Ik denk dat alle naturals wel eens op youtube naar filmpjes hebben gekeken over hoe ze hun hun haar in een bepaald model kunnen brengen of hoe je het goed kan verzorgen. Ik ga jullie eerlijk zeggen ik ben " verslaafd " aan deze filmpjes. Ik vind ze helemaal geweldig, je kan er zoveel van leren. Ik noem youtube ook af en toe mijn privé school. Ik kijk, ik pauzeer, ik spoel zelfs terug want natuurlijk wil ik dat mijn haar er net zo prachtig uit komt te zien als dat van de youtube " vloggers " je denkt vast huh is dat een bestaand woord?!? Ja op youtube wel ;-).. Een youtube vlogger is een blogger maar dan een blogger die blogt doormiddel van filmpjes die iedereen kan bekijken.. Een vlogger dus. Hahah maar genoeg blogger, vlogger praatjes. Soms zit ik dus wel uren op youtube naar verschillende filmpjes te kijken. Mijn twee favoriete Natural hair " vloggers " zijn Yolanda Renee van Etcetera blog magazine en Helecia (Iknowlee is de naam van haar channel op youtube)
Yolanda Renee (boven)
 Deze twee dames hebben prachtig gezond "natural" hair en hebben geweldige filmpjes op youtube. Ze zijn beide begonnen met het knippen van hun haar ( the big chop) . Vandaag de dag hebben ze een prachtige bos gezond kroes haar op hun hoofd. Voor mij zijn ze zeker een inspiratie en ik zal met veel plezier beide dames blijven volgen. Wat zijn jullie favoriete bloggers of  vloggers?? Laat het me weten, dan kan ik ook naar hun filmpjes kijken.

#BeYou
Xoxo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten