dinsdag 14 mei 2013

Waar is mijn haarlijn naartoe?!?!?!

Zoals ik al eerder heb verteld verzorgde ik mijn haar voorheen niet goed. Te strakke staartjes, te strakke vlechten en weave. Ook lette ik niet op wat voor haar producten ik in mijn haar deed ( volgens mij was m'n haar geweldig en kont het niet breken). Ook kocht ik stijl tangen die wel 300 of 400 graden konden worden en wat nou tangen op een lage stand nee joh mijn haar kon het wel hebben de hoogste stand want ja het moest nu eenmaal GLAD he! Weave lijm plakken vond ik ook heel normaal ( ik wist wel hoe het moest!) Ja ik was in mijn hoofd een geweldige hairstylist. Intussen deed mijn haarlijn steeds een stapje verder naar achter. En ik zag wel dat het geen gezicht was, maar ik dacht ik koop gewoon die wonder middeltjes en dan komt het helemaal goed (NOT). Gelukkig ben ik op tijd gestopt met het verzieken van mijn haarlijn(edges) want anders zou ik op een dag de looks van Naomi Campbel beginnen te krijgen. Hebben jullie ook problemen met jullie haarlijn of problemen gehad? Deel dan de tips die je hebt in een reactie en help mij en andere dames tegen een verdwijnende haarlijn .
 
#BeYou
Xoxo.

2 opmerkingen:

  1. Ik was er echt op tijd mee gestopt! God zij dank groeit het terug. Niet te strak invlechten en bij weave desnoods 1 tot 2 cm van je haar vrij laten. Bij vlechten de haarlijn goed vettig houden. Door 2 x pr dag je favoriete serum, haarvet of leavein lotion te smeren. Droog haar breekt namelijk sneller x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Gwen, weet je misschien ook welke producten of gaat het er alleen om dat het vettig blijft??

      #BeYou
      Xoxo.

      Verwijderen