zondag 26 mei 2013

I am a product junkie!!

Hai allemaal, als eerst wens ik jullie een fijne zondag, laatste dag van het weekend dus maak er wat van. Gister was ik gezellig op stap met mijn mams en mijn kids. Ik was NIET van plan om haar producten te kopen, want ik was op zoek naar een paar spijker broeken. Nou je raad het bijna al, ik kwam thuis zonder ook maar 1 broek te hebben gekocht. Wat ik wel kocht waren natuurlijk " natural hair" producten. Tja ik kon het niet laten het is zo verslavend.
 
Ik vind dat ik me goed heb kunnen inhouden, want het liefst kocht ik van ieder product de hele haar lijn. Wat ik dus gehaald heb : kokos olie, dark and loveley curl defining creme glaze, cantu shea butter leave in conditioning, cantu shea butter rinse out conditioner en Vatika repair kokos olie. Jaa je hebt het goed gezien ik heb een product van de Dark and Loveley Au Naturale lijn. Toen ik in de winkel liep en ik die producten zag werd ik helemaal wild, ik had het er afgelopen week nog over dat deze producten niet in NL te koop waren en nu stonden ze gewoon voor mijn neus!! Niemand zo blij als mij. Ja sommige mensen worden nu eenmaal happy van haar producten. Ik ga dit zo snel mogelijk uitproberen en laat jullie dan gelijk weten hoe het mij is bevallen. 


Deze satin stay on cap heb ik gister ook gehaald. Ik raad het iedere Hair Lover aan. Zoals jullie vast wel weten is het goed om met een satijnen doekje op je hoofd te slapen. In mijn geval liggen die doekjes in de ochtend op de grond of op mijn kussen en niet op mijn hoofd waar het hoort. Deze stay on satin bleef perfect op mijn hoofd een echte aanrader dus. Al deze producten heb ik gekocht bij  Yari Hair and Cosmetics, ik vind ze goedkoper dan waar ik normaal mijn producten koop enn ik kreeg een geweldige korting nadat de heer en ik een interessant gesprekje hadden gevoerd over de producten. Ook kreeg ik een leuk compliment van een meisje in de winkel over mijn haar. Ze vond het erg mooi zitten en vroeg welke producten ik had gebruikt.Heel trots vertelde ik natuurlijk welke producten dat waren en schreef mijn blog adres voor haar op. Mijn zaterdag kon niet meer stuk.



Ben jij ook een product junkie net als mij? Laat mij dan weten wat jou favoriete producten zijn voor natural hair.

#BeYou
Xoxo.

3 opmerkingen:

  1. Hai , de winkel zit op zuidplein.

    Xoxo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken mezelf hier echt in! Was laatst na lange tijd in een winkel in rotterdam. En ze hadden zoveeeel nieuwe merken die ik echt al zo lang wil uitproberen haha. Stond gewoon in mezelf te praten in de winkel zo enthousiast was ik.

    BeantwoordenVerwijderen