dinsdag 7 mei 2013

Twist en twist out/ HOTD

Gisteravond voordat ik ging slapen heb ik mijn haar gewassen en getwist. De producten die ik heb gebruikt zijn: Shea butter ( puur), virgin olijf olie, jamaican castor oil, paltas, leave in conditioner van beatiful textures en water. Je denkt vast "waarom zoveel producten in je haar?" Nou ik heb ze niet allemaal 1 voor 1 in mijn haar gedaan hoor, alles behalve de leave in conditioner en het water, heb ik gemixed met de shea butter. Na dat mijn haar uitgekamd was en lekker in gevet, heb ik allemaal kleine twistjes gemaakt. Vervolgens heb ik alles onder een satijnen hoofddoek gebonden en ben gaan slapen. Vanmorgen heb ik alles losgemaakt en een klein beetje olijf olie op mijn haar gesmeerd. En op deze manier heb ik mijn eerste " twistout " gedaan. Ik ben erg tevreden over het resultaat, alleen denk ik dat ik de volgende keer de twistjes wat kleiner moet maken. Heeft iemand nog goede ideetjes voor een mooie twistout dan hoor ik dat graag.

#BeYou
Xoxo

2 opmerkingen:

  1. Ik had ooit van sheaboter en olijfolie een haarmasker gemaakt. Ik vond het stinken ×_×. Misschien ooit nog een x proberen.
    Misschien moet je deze manier van twist out proberen: voortaan de twists minimaal drie dagen inlaten en die dagen als turbanday doorbrengen. De derde dag ofzo eruit halen dan merk je een betere twist-out effect :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Gwen, ik ga zeker de twistjes de volgende keer langer laten zitten. Bedankt voor je reactie.

      #BeYou
      Xoxo.

      Verwijderen