maandag 27 mei 2013

Revieuw Dark and Lovely en Natural Hair Tshirt's coming soon!!!

Hallo my natural hair lovers. Het is maandag de week is weer begonnen, gelukkig begon het met een heerlijk zonnetje...
Gisteravond heb ik voor het slapen mijn haar getwisted met de curl defining creme glaze van Dark and Lovely. Het product ruikt HEERLIJK en je hoeft er niet al teveel van te gebruiken. Vanmorgen heb ik de twistjes los gemaakt en had ik prachtige krullen. Wel was ik wel weer eigenwijs en heb ik de krullen teveel uit elkaar gehaald, waardoor het erg chunky werd. Maar daar was ik ook blij mee. Ik ben erg blij met deze creme glaze van dark and lovely en ga zeker binnenkort nog een ander haar product van de Au naturale lijn kopen.

Maar nu iets anders,al heel lang zie ik op amerikaanse blogs en sites van die leuke T-shirts met statement teksten er op voor natural hair lovers. Soms zo mooi dat ik ze wel wilde bestellen, maar dan moest je weer een credit card hebben of een paypal account en dat heb ik allemaal niet. Ook als ik dan een leuk betaalbaar shirtje zag werd het weer duurder vanwege de verzend kosten. Ik vond dit erg jammer en besloot een tijdje geleden om zelf een paar ontwerpen te maken ( bij ontwerpen moet je denken aan leuke teksten en niet aan grafische ontwerpen of wat dan ook, gewoon leuke statement teksten). Op de foto is alvast 1 van de binnenkort te bestellen shirts te zien.

Rock yo 'Fro wilt zeggen dat je je afro moet ROCKEN vol trots, laat zien wie je bent, laat zien uit welk hout je gesneden bent show youre ROOTS!!

Wat vind jij van natural hair statement shirtjes? Zou jij er ook 1 willen rocken, houd dan mijn blog en facebook pagina in de gaten.

#BeYou
Xoxo.

4 opmerkingen:

  1. Gewelidig melissje ga zo door :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee Melissa! Hou je rekening met maatje xs? Heb vanwege mijn petit maatje vaak pech! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Gwen, dat komt helemaal goed.

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen