vrijdag 24 mei 2013

Goodbye Shea Moisture.

Het bekende merk Shea Moisture gaat ons verlaten. Wat?!?!? Ja dat was dus mijn reactie. Ik ( newly natural) heb het nog niet eens uitgeprobeerd en het gaat uitgerekend nu weg! Ik heb wel erg goede revieuws gelezen over dit merk. Shea Moisture staat op nummer 1 op mijn " to buy list " en dan hoor ik dit! Ik ( product junkie ) vind dit heel erg jammer. 



De reden dat Shea Moisture niet meer in Europa verkocht mag worden is omdat er Nieuwe Europese regels zijn m.b.t. de ingredienten lijst. Gelukkig is er nog de mogelijkheid om deze producten te kopen, want pas na 13 juli mogen ze Europa niet meer binnen komen. Wat ik dus ga doen is zo snel mogelijk Shea Moisture inslaan en mijn haar wat " shea lovin geven ". Ben jij al bekend met dit merk en wat vond je er van?

#BeYou
Xoxo.

5 opmerkingen:

  1. Weet jij dan waar je Shea Moisture producten kunt bestellen/kopen?
    Ik ben er ook op zoek naar!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai, op curlsofnature.com kan je als het goed is nog bestellen.

      Xoxo.

      Verwijderen
  2. Je kan het ook bestellen bij www.krullenenzo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb laatst toevallig een webwinkel gevonden en daar hadden ze het nog op voorraad. Ik ben net Natural en had goede reviews over Shea Moisture op Youtube gezien en was benieuwd geworden...dus misschien hebben ze nog wat op voorraad.
    www.moniquesfavourites.nl
    Groetjes,
    Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Shirley hartstikke bedankt. Ik ga een kijkje op de site nemen xoxo

      Verwijderen