woensdag 8 mei 2013

Negatieve reactie op MIJN haar!!

Op de foto is mijn HOTD te zien,het lijkt gewoon op het haar dat ik gister had alleen heb ik het niet weer van te voren getwist. Gisteravond heb ik alles naar achter gevlochten zonder haar producten te gebruiken( er zat al genoeg in van de dag ervoor).Vanmorgen heb ik het los gemaakt en met mijn vingers een beetje in "model" gebracht. Ik was redelijk tevreden maar denk niet dat ik dit vaker zal doen, ik vond de twistout er beter uitzien. 
Vanmiddag na mijn werk had ik mezelf naar mijn idee leuk klaar gemaakt ,weer een beetje aan mijn haar gezeten en ik dacht bij mezelf " Good 2 Go "! Op dat moment kwam ik een kennis tegen en die zei gewoon:" Fawaka met je wiri"? ( wat is er gebeurd met je haar?) ga je zo naar buiten? op een negatieve manier. Er gingen vele antwoorden door mijn hoofd ( gelukkig maar, want als ik het eerste wat in mijn hoofd kwam zou antwoorden zou er een wereld oorlog ontstaan). Maar mijn antwoord was, als je het niet mooi vind moet je niet Kijken!! Ik vind het mooi en dat is belangrijk!!! Wie wilt kijken, kijkt en wie niet wilt kijken, kijkt niet!!(erg vriendelijk klonk ik niet, maar duidelijk was ik wel). Ik ging de deur uit en vol zelfvertrouwen liep ik naar de winkel. And guess what: Girls with kinks still get winks ;-). Een paar maanden geleden zou ik me niet zo zeker hebben gevoeld en zou ik twijfelen aan mijn haar, waarschijnlijk zou ik zelfs de eerste de beste pruik op mijn hoofd zetten. Maar vandaag de dag dus niet. I am proud 2 be me!! En dat is belangrijk!!
Hoe reageren jullie op negatieve reacties van andere?? Of je nou natural bent of niet, ik hoor het graag.

#BeYou
Xoxo.

7 opmerkingen:

  1. Wauwwww! You go girl. Ik herken mezelf helemaal in dit artikel! En idd wie t niet mooi vind moet niet kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Gwen, ja het gaat om wat je zelf mooi vind en goed bij voelt.

    #Beyou
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha wat een leuke ervaring! Soms verzin ik wel eens wat om te doen af en toe wat geks, zo had ik tijdje geleden me haar in een hoge staart en vielen me krullen naar voren, zag er uit als een dork maar ik vond het een leuke look met me bril! Had commentaar gekregen dat ik op een palmboom leek was een onbekende dus zei nee jij trekt volle zalen en liep door heb me haar daarna gewoon vaker zo gedaan cause i liked it!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Simoontje, bedankt voor je reactie. Je hebt helemaal gelijk, t maakt niet uit wat andere van jou haar vinden, als jij het maar mooi vind!

      #BeYou
      Xoxo.

      Verwijderen
  4. Haha geweldig antwoord! Ik krijg heel soms van die reacties op m'n make-up of kleding. Geef dan een dikke side eye en zeg "maar moet jij ermee lopen?" dan is t al snel klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja V.Shireen, je hebt gelijk! Wij moeten er zelf mee lopen, wat een ander vind is Niet belangrijk.

      Xoxo.

      Verwijderen
  5. Hahahah! Echt Funny.. echt wat een leuke reacties...

    BeantwoordenVerwijderen