zondag 12 mei 2013

Heat free hair||

Als eerst wil ik alle moeders een fijne moederdag toe wensen.

Vandaag wil ik het hebben over Heat free hair, dit haar is een tijdje geleden op de markt gekomen ( in amerika) en ziet er prescies uit als kroes haar. Vele mensen zullen denken pff ik ga geen haar kopen dat er kroes uit ziet. Maar voor de natural hair lovers is dit helemaal geweldig!! Het idee achter dit haar heeft alles te maken met het goed verzorgen van jou natuurlijk kroeze haar en protective hair styles. The naturals zullen vast allemaal wel eens een weave of een u- wig hebben uitgeprobeerd als protective style allemaal erg prachtig maar dan zit je met dat stukje kroes haar dat totaal niet past bij het nep haar. Vervolgens ga je het tangen ( veelste heet) wat niet goed is voor het haar, zodat het er goed uitziet. De makers van heat free hair, zijn vanwege dit dilemma op het geweldige idee gekomen om kroes haar op de markt te brengen, niet zomaar kroes haar maar het is echt virgin hair waar je alles mee kan doen net als met je eigen kroeze haar, het heeft dezelfde verzorging nodig, dus niet denken ik zet het op mn hoofd en klaar. Ik vind dit haar helemaal geweldig en wil het absoluut een keer uitproberen als protective style en puur omdat ik het mooi vind en nieuwsgierig ben. 

Wat vind jij van dit haar?Zou je het willen uitproberen of heb je zoiets van nee het is en blijft nep.

3 opmerkingen:

  1. Prachtig artikel
    Een jaar terug zag ik een lacewig van kroeshaar bij Me Gorgeous!!! Prachtig vond ik het

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Gwen, bedankt voor je reactie. Ja ik ben er helemaal fan van. Ik ga eens een kijkje nemen bij Me Gorgeous.

    #BeYou
    Xoxo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook wel heel mooi.. en als protective style, blijf je toch in de Natural Look.. en je kunt blijven afwisselen in stylen en toch je haar beschermen.. ik ga ook zeker nadenken over een New "protective Style"

    BeantwoordenVerwijderen